I vurderingerne af hvert enkelt dokument er der blevet taget hensyn til de anslåede fordele for personer med handicap under hensyntagen til hyppigheden og varigheden af brugen af det specifikke indhold i forhold til de anslåede omkostninger og fordele for Børne- og Undervisningsministeriet. Derudover er der blevet set på mulige tilgængelige alternativer. Excel-ark og pptx-filer, som er offentliggjort på stil.dk, er ikke tilgængelige.
Ved spørgsmål eller ønske om et tilgængeligt alternativ kan Center for Kommunikation og Presse kontaktes på web@uvm.dk eller på telefon 33 92 50 00.
Nr. | Dokument | Dokumentets placering på uvm.dk | Vurdering af dokumentet | Tilgængeligt alternativ |
---|---|---|---|---|
1 |
|
Utilgængelig opmærkning |
Nej |
|
2 |
191121 Rapport: Professionskapacitet - it didaktisk kapacitetsopbygning |
ProfessionsKapacitet har gjort undervisere bedre til at bruge teknologi i undervisningen |
Utilgængelig opmærkning | Nej |
3 | Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster. Det er et billede |
Nej | ||
4 | Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | ||
5 |
Nedbrydning af kønsstereotyper skal få pigerne med på den teknologiske udvikling |
Utilgængelig opmærkning |
Nej |
|
6 |
Nedbrydning af kønsstereotyper skal få pigerne med på den teknologiske udvikling |
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | |
7 |
180301-Mads-Tofte-Saadan-faar-vi-flere-kvindelige-it-specialister |
Nedbrydning af kønsstereotyper skal få pigerne med på den teknologiske udvikling |
Utilgængelig opmærkning |
Nej |
8 |
180301 Rachel Smith - Hvordan motiveres piger i den digitale fabrikationsproces |
Nedbrydning af kønsstereotyper skal få pigerne med på den teknologiske udvikling |
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej |
10 |
Studenternes eksamensresultater for 2018 er på niveau med tidligere år |
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | |
11 |
Nyt forskningsprojekt afdækker, hvordan man digitalt kan understøtte faglighed og almendannelse |
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | |
12 | Utilgængelig opmærkning |
Nej | ||
13 | Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | ||
14 |
191210-desktopundersoegelse-introduktion-til-digitale-kompetenceomraader |
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | |
15 | Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | ||
16 |
Nyt vidensområde om cyber- og informationssikkerhed på emu.dk |
Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | |
17 | Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | ||
18 | Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster |
Nej | ||
19 |
210114-Bilag-til-STIL-2025-Vores-faglige-retning-og-maal-frem-mod-2025 |
Utilgængelig opmærkning |
Nej | |
20 |
210114-STIL-2025-Vores-faglige-retning-og-maal-frem-mod-2025 |
STIL 2025: Styrelsens strategi skal forbedre læring gennem digitalisering, it og data |
Utilgængelig opmærkning |
Nej |
21 | Utilgængelig opmærkning |
Nej | ||
22 |
|
Nej |
||
25 |
Utilgængelig opmærkning |
Nej |