Hop til indhold

I vurderingerne af hvert enkelt dokument er der blevet taget hensyn til de anslåede fordele for personer med handicap under hensyntagen til hyppigheden og varigheden af brugen af det specifikke indhold i forhold til de anslåede omkostninger og fordele for Børne- og Undervisningsministeriet. Derudover er der blevet set på mulige tilgængelige alternativer. Excel-ark og pptx-filer, som er offentliggjort på stil.dk, er ikke tilgængelige.

Ved spørgsmål eller ønske om et tilgængeligt alternativ kan Center for Kommunikation og Presse kontaktes på web@uvm.dk eller på telefon 33 92 50 00. 

Nr. Dokument Dokumentets placering på uvm.dk Vurdering af dokumentet Tilgængeligt alternativ

1

240913 Ugens Rapport - Nye Uddannelsesordninger

Bilag til ugens rapport

Utilgængelig opmærkning

Nej

191121 Rapport: Professionskapacitet - it didaktisk kapacitetsopbygning

ProfessionsKapacitet har gjort undervisere bedre til at bruge teknologi i undervisningen

Utilgængelig opmærkning Nej 
3

210818-Log-in-paa-Praktikpladsen-dk

Faglige udvalg kan nu logge på Praktikpladsen.dk

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster.
Det er et billede
Nej
4

180221-CompuThinkNordic

Nordisk teknologiforståelse i fokus på Nordic@BETT

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
5

180228-padlet

Nedbrydning af kønsstereotyper skal få pigerne med på den teknologiske udvikling

Utilgængelig opmærkning

Nej

6

180301 Birgitte Hass – Kvinder i IT

Nedbrydning af kønsstereotyper skal få pigerne med på den teknologiske udvikling

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
7

180301-Mads-Tofte-Saadan-faar-vi-flere-kvindelige-it-specialister

Nedbrydning af kønsstereotyper skal få pigerne med på den teknologiske udvikling

Utilgængelig opmærkning
Nej
8

180301 Rachel Smith - Hvordan motiveres piger i den digitale fabrikationsproces

Nedbrydning af kønsstereotyper skal få pigerne med på den teknologiske udvikling

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej 
10

181012 Tabelnotat studenternes eksamensresultater

Studenternes eksamensresultater for 2018 er på niveau med tidligere år

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
11

190313 DUFA-rapport

Nyt forskningsprojekt afdækker, hvordan man digitalt kan understøtte faglighed og almendannelse

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
12

190423 Systemkrav-til-dataudveksling-7-4

Integrationer og gældende grænsefladebeskrivelser

Utilgængelig opmærkning
Nej
13

191210 afslutningsrapport digitale kompetencer i gymnasiet

Digitale teknologier forandrer kernefagligheden i gymnasiet

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
14

191210-desktopundersoegelse-introduktion-til-digitale-kompetenceomraader

Digitale teknologier forandrer kernefagligheden i gymnasiet

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
15

191210-formater-digitale-kompetencer-i-fagene

Digitale teknologier forandrer kernefagligheden i gymnasiet

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
16

191113-Cybersikkerhed-folder-digital-sidste-version

Nyt vidensområde om cyber- og informationssikkerhed på emu.dk

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
17

200312-Unilogin-foraeldreguide-Tildel-ny-adgangskode

Udskydelse af adgangskodeskift i nyt Unilogin

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
18

200312-Unilogin-foraeldreguide-Udlevering-af-Unilogin

Udskydelse af adgangskodeskift i nyt Unilogin

Utilgængelig opmærkning og utilgængelige farvekontraster
Nej
19

210114-Bilag-til-STIL-2025-Vores-faglige-retning-og-maal-frem-mod-2025

STIL, Mål og opgaver

Utilgængelig opmærkning
Nej
20

210114-STIL-2025-Vores-faglige-retning-og-maal-frem-mod-2025

STIL 2025: Styrelsens strategi skal forbedre læring gennem digitalisering, it og data

Utilgængelig opmærkning
Nej
21

220818-Nye-Uddannelsesordninger-15-08-2023

Bilag til ”Ugens rapport” - Nye uddannelsesordninger

Utilgængelig opmærkning
Nej

22

230919STILs mål- og resultatplan 2021 - underskrevet

Formål og opgaver

Utilgængelig opmærkning

Nej

25

230412-STIL-aarsrapport-2022

Formål og opgaver

Utilgængelig opmærkning

Nej


Sidst opdateret: 13. september 2024